Utförlig titel: Mycket mer än så, av Sarah Dessen; Originaltitel: Along for the ride; Medarbetare: Jan Risheden. Språk: Svenska. Originalspråk: Engelska 

1264

Tur för Sarah Dessen att hon är en riktigt skicklig författare och helt får har så otroligt mycket mer substans än de där Edward Cullen-killarna 

BÄST!! Och vid det här laget är mina förväntningar ändå skyhöga när jag börjar på en ny av henne. Trots det. BÄST!!!

  1. Billiga fyrhjulingar 250cc
  2. Stina otterberg frostenson
  3. På sikt meaning
  4. När kan man flytta hemifrån

Köp boken What Happened to Goodbye av Sarah Dessen (ISBN 9780142423837) hos Adlibris. Fraktfritt över 199 kr Alltid bra priser och snabb leverans. | Adlibris Mycket mer än s å. av Sarah Dessen av Sarah Dessen (Bok) 2019, Engelska, För barn och unga.

Allt och lite till / av Sarah Dessen ; översättning av Johanna Lindbäck. Så dyker New York-killen Theo upp i Colby för att arbeta med en Mycket mer än så.

Köp boken Along for the Ride av Sarah Dessen (ISBN 9780141327488) hos Adlibris. Fraktfritt över 229 kr Alltid bra priser och snabb leverans.

Webbplatsen använder sig av kakor (cookies) för olika funktioner och för att ge en bra användarupplevelse. Information om våra kakor. Jag förstår

De läses av såväl tonårstjejer som av kvinnor 20+. Och mycket mycket mer. Att Sarah Sjöström är en fantastisk simmare råder inga tvivel om, men har hon alltid älskat sporten? Hur tränar hon och du som också vill bli en stark simmare? Här berättar hon mer.

De läses av såväl tonårstjejer som av kvinnor 20+. Och mycket mycket mer.
Pid web

Mycket mer än så av Sarah Dessen Författare: Sarah Dessen Så möter hon Eli, en ensamvarg som också har svårt för att sova om nätterna  Utförlig titel: Mycket mer än så, av Sarah Dessen; Originaltitel: Along for the ride; Medarbetare: Jan Risheden.

Hon är en tjej som man kan lita på. Men Auden har känt sig instängd av alla krav, hon har inte haft något socialt liv och hon har inte sovit en hel natt på flera år.
Golvlaggare vasteras






Saint Anything is Sarah Dessen’s deepest and most psychologically probing novel yet, telling an engrossing story of a girl discovering friendship, love, and herself. About Saint Anything. Peyton, Sydney’s charismatic older brother, has always been the star of the family, receiving the lion’s share of their parents’ attention and

Författare: Sarah Dessen Genre: Roman Ämnesord: psykologi, kärlek, ungdom, vänskap, vetskap Utgivningsår: 2011 ISBN: 9789129678673. Spänning: 7/9 Romantik: 8/9 Humor: 4/9 Lärorik: 8/9 Sorglig: 6/9. Utdrag ur boken: ”Vänta lite nu”, sa jag och lyfte på handen. ”Mitt sökande?” Han vred på … "I helgen klippte jag Sarah Dessens ”Along for the ride” i en kvälls/nattsittning (på svenska ”Mycket mer än så”).


Malaga strandpromenade

Mycket mer än så av Sarah Dessen Utan att ljuga kan jag väl säga att Sarah Dessen är en av USA:s mest populära ungdomsboksförfattare. Jag har inte läst något av henne förut, men jag har hört att hon ska vara väldigt bra, så i somras läste jag Mycket mer än så.

Jag glömmer dig aldrig / av Sarah Dessen ; översättning av Åsa Kempe. Av: Dessen, Sarah. Utgivningsår: 2020. Språk: Svenska.